Wysyłka FAQ

Właśnie złożyłem zamówienie, kiedy zostanie wysłane?
Przetwarzanie zamówienia oraz przygotowanie do wysyłki zajmuje do 24 godzin. W niektórych przypadkach, kiedy okaże się że nie mamy produktu na stanie, ściągamy go z magazynu dystrybutora. Taka operacja może potrwać do 72 godzin – zostaniecie o niej Państwo natychmiastowo poinformowani.

Jak długo należy czekać na zamówienie?
Czas dostawy produktu zależy od firmy kurierskiej. Zwykle wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Czasami, w przypadku przesyłek o małej wartości, wysyłamy towar paczką pocztową, której dostawa wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Tak, oferujemy opcję płatności przy pobraniu. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż odmowa przyjęcia przesyłki skutkuje niewywiązaniem się z umowy. W przypadku przesyłek o dużym gabarycie, możemy wystąpić o zwrot kosztów nadania przesyłki.

Kiedy otrzymam numer śledzenia do zamówienia?

Podajemy numer śledzenie do każdego zamówienia. Będzie on dostępny w momencie wysłania produktu – otrzymają Państwo maila oraz zostanie on uzupełniony na stronie zamówienia w zakładce „Moje konto”.

Kiedy otrzymasz numer zamówienia, możesz skorzystać z zakładki Śledzenie przesyłki aby je śledzić.

Czy mogę wycofać zamówienie?

Możesz anulować zamówienie bez jakichkolwiek konsekwencji! Należy to zrobić w ciągu 8 godzin od złożenia zamówienia. Jeżeli przedmiot został już wysłany, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@gadzetomanka.pl.

Wprowadziłem zły adres!

W przypadku wprowadzenia błędów we wpisywaniu adresu lub błędnego autouzupełnienia, odpowiedz na nasz mail z potwierdzeniem zamówienia lub skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@gadzetomanka.pl. Jeżeli adres jest błędny, możemy go poprawić, pod warunkiem, że przesyłka nie została jeszcze wysłana.

Mój przedmiot dotarł do mnie uszkodzony!

Każdy przedmiot jest zabezpieczany podczas pakowania. Mimo to, zdażają się sytuacje, że 1 na 1000 produktów dotrze uszkodzony, z powodu nieodpowiedniego traktowania przez kurierów.

W takim przypadku, prosimy o kontakt oraz informacje:

  • numer zamówienia;
  • zdjęcia uszkodzonego produktu.

Kiedy je otrzymamy, wyślemy nowy towar bez jakichkolwiek opłat.

Mam pytanie, na które nie została udzielona odpowiedź.

Jeżeli nadal nie udało nam się rozwiać Twoich wątpliwości, skontaktuj się z nami.